PREMIERA: Justice League (Liga Pravičnih)

Hello!

Končno sem dočakala film Justice League, na katerega sem bila povabljena s strani Koloseja. Film so v Sloveniji prvič predvajali 16.11.2017 in kot pričakovano, je bila dvorana razprodana.


Tisti, ki me malo bolj poznajo vedo, da sem velik ljubitelj znanstvene fantastike, moja prva izbira je trilogija Gospodar Prstanov. V časih, ko so bile še kasete (ja kasete, uff sem stara) sva imele z mami tradicijo, da sva skoraj vsak večer pogledale en del in to sva počele skoraj eno leto.

Za premiero sem prejela 2 karti in ko sem razmišljala koga bi povabila je odgovor bil samo en: TEA! Tea je moja zelo dobra prijateljica, ki z eno besedo OBOŽUJE sci fi filme, predvsem super junake. Njeno navdušenje, ko sem ji poslala sliko plakata in zraven vprašanje: " Bi šla?" je bilo: " OMG! JAAAAAAAAAA!!" Na koncu sta se nama še pridružila Katja in njen fant Klemen in naša Justice ekipa je bila sestavljena!

Ob prihodu v Kolosej so nas pričaka dekleta oblečena v Wonder woman, vsake toliko pa smo opazili tudi Flasha (sicer pa je bil prehiter, da bi se uspela z njim slikati). S Katjo sva se poslikali na rdeči preprogi, ki se je ujemala z mojo rdečo šminko. Potem pa je sledil najbolj pomemben del - KOKICE!

Dean Windisch iz Radia Salomon nas je v dvorani nasmejal in lepo ogrel na začetek filma. Podrobnosti filma naj ostanejo skrivnost, saj vam ne želim izdati zgodbe. Lahko vam pa povem, da je film presegel vsa moja pričakovanja in z eno besedo je bil EPIK!


Kar me najbolj pritegne pri znanstveni fantastiki je to, da ne glede na vse super moči, ki jih junaki premorejo na koncu filma še vedno prevlada tisto kar ima vsak človek v sebi - ljubezen, sočutje in prijateljstvo. 

Mojo reakcijo na film pa si boste lahko ogledali jutri v novem vlogu!


No comments