REVIEW: CREATEURS DE MONOI krema za obraz

Živjo!


Vsi, ki me dobro poznajo vedo, da dajem velik poudarek na nego kože, predvsem na nego obraza.
Danes bi vam rada predstavila oceno tele kremice, ki sem jo prejela od Click2Chic.

Najprej nekaj osnovnih podatkov o sami znamki in kremi. Createurs De Monoi je kozmetična znamka, ki uporablja cvetlično olje Monoi de Tahiti. To dragoceno olje močno vlaži, krepi in obnavlja kožo ter lase. Koža je po uporabi mehka in žametna. 
Več si lahko preberete na spletni strani Click2Chic


Jaz sem v testiranje prejela njihovo kremo za obraz, ki je bila leta 2016 zmagovalka izbora Cosmopolitan Beauty Awards v kategoriji nega obraza in vlaženja.

Moram priznati, da sem se zelo veselila te kremice, saj jo veliko ljudi zelo hvali in je eden izmed best seller izdelkov. 

 Se mi zdi, da je krema primerna za prav vse tipe kože, predvsem mešano do suho. Sama imam poleti zelo mastno kožo, zato je mogoče ne bi uporabila za svojo dnevno kremo, za nočno pa definitivno. Zdaj, ko vstopamo v jesen, moja koža postaja bolj suha in je kot nalašč za to kremo. 
Krema ima zelo lep, ampak blag vonj. Se zelo hitro vpije in koža je po uporabi zelo mehka in gladka.
Naj bi tudi gladila prve znake gubic, kar je kot nalašč zame (ja, staram se haha). Zaenkrat je še ne uporabljam dovolj dolgo, da bi to lahko potrdila, vam bom pa še poročala. 
All in all moram priznati, da me je krema kar presenetila in zelo hitro postala del moje jutranje in večerne rutine. 

Je mogoče že katera od vas poskusila to kremo?

No comments