Podaljševanje Trepalnic pri Katji Španki

Hello!

Danes bom z vami delila svoje izkušnje s podaljševanjem trepalnic. Delam si jih že 8 mesecev in lahko realno povem kako jih je imeti.  


1. O mojih trepalnicah in zakaj sem se odločila za podaljške:
Imam izredno goste trepalnice, a zelo kratke. Poskusila sem vse možne maskare in nikoli nisem dosegla učinka, ki sem si ga želela. 
Moja prijateljica Katja se je začela ukvarjati s podaljševanjem trepalnic in vse najine skupne prijateljice so začele hoditi k njej, od tistih, ki so prej obiskovale druge salon, do tistih, ki jih nikoli niso imele. 
Moram priznati, da sem na začetku imela nek odpor do podaljšanih trepalnic. Po mojem osebnem mnenju smo v dobi plastic fantastic. Na socialnih omrežjih vidimo same kopije Kylie Jenner (čeprav tudi ona ni ˝originalna˝) in se mi po eni strani zdi žalostno, da se ženske ne moremo sprejeti za take kot smo. Dejansko so raznorazni kozmetični posegi (mali in veliki) postali norma. Po drugi strani pa popolnoma podpiram, da se ženska odloči nekaj spremeniti zase in za svoje boljše počutje. Ampak kot pravijo: manj je več. 
Trend podaljševanja trepalnic je vedno bolj in bolj postajal popular in sem se odločila, da ga tudi jaz poskusim. Moja želja za podaljšane trepalnice oz. trepke, kot jim pravimo je bila, da bi bile čim bolj naravne. In ker Katja obvlada je bil končni izdelek še boljši kot sem ga pričakovala. 


2. Postopek:
Prvo nanašanje trepk je trajalo kar nekaj časa. Kot sem omenila imam zelo goste trepalnice, celo Katja je bila šokirana. Povprečno traja prvi nanos 1,5 - 2 ure, pri meni je trajalo 3 ure. Ampak mi ni bilo hudega. Ležala sem na udobni mizi, imela podloženo glavo in bila pokrita z mehko dekico. 
Katja uporablja metodo ena na ena, ki da najbolj naraven videz. Na meni je uporabila trepalnice debeline 0,15 mm in 0,20 mm, krivine C in CC ter dolžine 8-10 mm.
Trepalnice so pri meni naredile zelo opazno razliko (kar lahko opazite tudi na slikah). 85% časa se ne mažem in trepke so tisti faktor, ki me naredi spodobno za v javnost (haha). Čeprav se že prej nisem obremenjevala s tem, da ne nosim ličil vsak dan, moram priznati, da so mi trepke izredno zvišale samozavest.


3. Ali jih čutim?
Da, na začetku sem jih definitivno čutila, vendar ni bilo hudo in sem se jih hitro navadila. Trajalo je približno en teden, da jih sploh nisem čutila več. Meni je največji problem povzročalo to, da si zelo rada mencam oči. Nosim leče in se mi oči hitro izsušijo ali pa me kaj zmoti. Na žalost je mencanje oči prepovedano, ko imaš trepke. Po eni strani super, saj je v vsakem primeru to zelo slaba navada. 


4. Nega:
  • Po prvem nanosu sem prejela 2 krtački (podobni krtačkam od maskar), eno silikonsko in drugo klasično ščetinasto (osebno imam raje silikonsko). Uporablja se jih za česanje. Jaz si jih počešem zjutraj in zvečer.
  • 24 ur po prvem nanosu ali refilu jih ne izpostavljajte vodi.
  • Ne uporabljajte olj ali oljnih odstranjevalcev ličil (vplivajo na lepilo in vam tako trepke prej odpadejo).
  • Ne uporabljajte maskare, saj jo tudi ne potrebujete.
  • Pazljivo uporabljajte vatke, da se nitke ne zataknejo med trepke. 


5. Koliko časa zdržijo?
2-3 tedne, odvisno od naravnega ciklusa menjave trepalnic in nege. Jaz hodim na refil kar na 2 tedna. Kot prej omenjeno si mencam oči. Čeprav sem se zelo izboljšala se mi dogaja, da jih podzavestno mencam, ko spim ... upsi!
Sam refil traja približno 45 minut - 1, 5 ure. 


6. Minusi:
  • Oteži delanje eylinerja, vendar z malo vztrajnosti in vadbe mi je uspelo.
  • Priznam, da zelo pogrešam občutek, ko si zjutraj še cel zaliman pomencaš oči. Ok Sonia, se mi zdi, da so že vsi dojeli, da si rada mencaš oči!
  • Malo težje si je odstranjevati očesni makeup. 


7. Plusi:
  • Naredijo ogromno razliko. 
  • Opažam, da tudi takrat, ko se mažem ne uporabljam toliko očesnega makeupa, saj mi že same trepalnice zelo odprejo oči in dajo cat eye videz.
  • Zbudim se lepa in cel dan sem lepa (hihi).
  • Predvsem je idealno za tiste, ki se ne oz. se nimate časa mazati.
  • Za tiste, ki imajo kratke in redke trepalnice in nobena maskara ne pomaga. 
  • Sem izredno zadovoljna.

Slika kjer sem tudi naličena

8. Ali si jih nameravam kdaj odstraniti?
Zadnje čase razmišljam, da bi naredila pavzo. Katja tudi keratinsko viha trepalnice in morda bi poskusila to in začela uporabljati ricinusovo olje za rast trepalnic. Vam bom še poročala.  


9. Kje najdete Katjo:
FACEBOOK: Beauty By KatjaSpanka
INSTAGRAM: katjaspanka
E-MAIL: katjapanka@gmail.com

Druge storitve, ki jih Katja opravlja: ličenje za vse priložnosti, nitkanje obrvi in barvanje trepalnic ter obrvi. 

Bila sem poročna priča prijateljici in Katja je poskrbela, da sem bila #onfleek

Barvanje obrvi








2 comments