GET SH*T DONE #1: Yummy Styled (GIVEAWAY)

Hello!

Mesec oktober je bil zame mesec ugotavljanja kaj sama s sabo, kako doseči vse svoje cilje, kje začeti in kako končati. 
TO DO seznam je postajal iz dneva v dan večji, moja volja in motivacija pa iz dneva v dan manjša. 

S tem namenom sem se odločila začeti novo serijo objav - GET SH*IT DONE! 
Tukaj bom z vami delila nasvete, ki meni pomagajo pri organizaciji mojega življenja.

Vse se začne z dobrim planerjem! 
Vedno sem bila in vedno bom mnenja, da je planer ključ do boljše organizacije in lažjega doseganja svojih ciljev.
Zakaj, ker si vzamete tistih nekaj minut v dnevu, se usedete in si rečete: OK, kaj me čaka danes? Kako bo moj dan potekal? Kaj moram opraviti? 
Vse zapišete in se lažje tudi držite tega. In občutek ob koncu dneva, ko fizično odkljukate vse je odličen in vam brez dvoma da motivacijo za naprej.

Skozi leta sem imela že ogromno planerjev, ampak noben ni bil popoln. 
Zdaj pa sem KONČNO našla takega, ki lahko rečem da je skoraj POPOLN!
(popolnost ne obstaja, ampak če bi, bi ta planer bil popoln HAHA - navdušenje overload!)

DRUM ROLL PLEASE ... Govorim o YUMMY STYLED PLANERJU!!




  1. Planer ima OGROMNO prostora,  kar vam omogoča, da si dejansko lahko zapišete vse od A do Ž. Od mesečnega koledarja za tiste res pomembne dogodke do tedenskega koledarja, ki je razdeljen po dnevih. Zraven pa je še veliko prostora za dodatne zapiske.


  2. Ima čisto nov in drugačen koncept. Planerček nima navedenih mesecev, dni ali leta. Kar pomeni, da ga lahko začneš uporabljati kadarkoli in lahko tudi preskočiš kakšen mesec. Dneve in mesece napišeš sam in tako še toliko bolj personaliziraš svoj planer.


  3. To ni samo klasičen planer, ampak je veliko več. Vedno sem si želela, da bi na enem mestu imela zabeleženo svoje "celo življenje", no vsaj za tisto leto (haha). In ravno to mi omogoča Yummy Styled. Na prvih straneh te že čaka Best of this Year, kamor si zabeležiš svojo glavno prioriteto za prihodnje leto, top 3 cilje, ki jih želiš doseči in kakšni so tvoji načrti za finance, kariero, zdravje, duhovnost, življenjski stil in družabno življenje. Pred vsakim mesecem imaš spodbudno sporočilo in prostor kamor napišeš, kaj želiš doseči v tem mesecu in kaj je tvoja motivacija. Na koncu vsakega meseca pa je tudi check list. Poleg vsega tega pa so zadnje strani planerja namenjene prav vsem možnim detajlom, ki bi jih želela imeti: evidenca pomembnih računov, opomniki opravil, planer ciljev, seznam knjig in filmov, prostor za kreativne ideje, dodatni listi in še za piko na i menstrualni koledarček.



  4. GIRL BOSS! Za Yummy Styled planerjem stoji  izredno simpatična in girl boss punca Aida, diplomirana oblikovalka, ki se je odločila ustvariti nekaj posebnega in drugačnega. In moram priznati, da ji je kar uspelo. Poleg tega pa je vsak list avtorski, vse je oblikovala popolnoma sama. You GO GIRL!




Ker mi je planer tako zelo všeč sva se z Aido odločili, da enega podarimo tudi eni iz med vas.
 Skoči na mojo facebook stran (klik) ali instagram profil (klik) in sodeluj v NAGRADNI IGRI ZA YUMMY STYLED PLANER!

No comments