OUTFIT #11: Edgy Baby Blue/ Drzna Pastelno Modra

Hello!

Photo: Jaka ažman
This weeks outfit is a little bit more out there. 
Mixing and matching different styles is really getting me out of my comfort zone and I love it.
I bought this fake leather baby blue skirt (MIA FASHION) this summer and it's been my go to item when I want to make a statement. As I already said I'm not a girly tipe of girl when it comes to my style, so baby blue is a no no for me, but make it fake leather and you got me.  
I paired the skirt with this awesome grey-silver velvet top (H&M). My friend Nina had a closet clear out this summer. She's one of my favorite fashion bloggers so I had to snitch a few items from her, this top was one of them. Thank you Nina!
Now let's talk heels. I'm not the biggest fan of them but let's face it, they make almost every outfit on fleek, haha. Here I'm wearing suede black pointy heels (MANGO) I bought last year for my friend wedding (I was the maid of honor). 
The cherry on top are the ombre cat eye sunglasses I bought on vacation at a random stand. 

Photo: Lea Kovačič
Današnji outfit je malo bolj drzen. 
Mešanje in kombiniranje različnih stilov me sili iz mojega območja udobja in moram priznati, da mi je kar všeč.
Kupila sem to pastelno modro kiklo iz umetnega usnja (MIA FASHION) in je postala moja go to izbira, ko želim popestriti svoj outfit. Načeloma nisem največji ljubitelj pastelno modre, ampak v tem materialu pa me je prepričala. 
Zgoraj sem oblekla žametno sivo-srebrno majčko (H&M), ki sem jo kupila od Nine. Nina je ena izmed mojih najljubših modnih blogerk in, ko sem izvedla, da je praznila svojo omaro sem bila prva v vrsti. Hvala Nina!
Petke! Res nisem ljubitelj pet, ampak dejstvo je, da skoraj vsak outfit zgleda on fleek, ko si nadenemo te mučilne napravice, haha. Te črne špičake (MANGO) sem kupila lani za prijateljičino poroko (bila sem njena priča). 
Za piko na i pa sem dodala ta odštekana ombre sončna očala, ki sem jih kupila na stojnici na morju. 


How about you? Do you like baby blue clothes?

Kaj pa vi? So vam všeč oblačila v pastelno modri barvi?

No comments