InstaJULY 2017 | InstaJULIJ 2017

Hello!

I'm adding a new segment to the blog. A recap of each month with my instagram photos - @sgmxinfinity
Hope you like it!


Na blog dodajam nov segment objav. Povzetek vsakega meseca s slikami iz mojega instagrama - @sgmxinfinity
Upam, da vam bo všeč!


I attended a INSTAGRAM WORKSHOP hosted by my friends Nina Stanič and Žiga Dornik. It was awesome and they helped me upgrade my instagram feed.


Udeleživa sem se poskusne INSTAGRAM DELAVNICE, ki sta jo organizirala moja prijatelja Nina Stanič in Žiga Dornik. Bilo je super in pomagala sta mi nadgraditi svoj instagram. 


It's summer and that for me means having lots of fun, drinking too much beer and dreaming about vacation. That results in me forgetting about my health and fitness routine. But this year I'm doing better that usually, not perfect but still proud. I've been loving getting back to the kitchen (my true passion) and making healthy food and I've even managed to get some gym sessions in or at least workout at home.


Poletje zame pomeni veliko zabave, pitje piva in sanjanje o dopustu. Pri vsem tem pozabim na zdravo življenje in treniranje. Presenetljivo mi gre to leto veliko bolje, ni popolno, ampak napredek je. Moja prava strast je kuhanje zdrave prehrane in ta mesec mi je uspelo posvečati več časa svojim hobijem. Prav tako sem tudi malo odtrenirala, v fitnesu ali pa kar doma. 


VACAY MODE ON!
This year I went to Umag, Croatia for my vacation. The location wasn't that special but the company was on point. I spent 10 days reading, vlogging, eating, sun tanning, drinking beer and more beer, exploring, laughing and just having fun.


Letošnji dopust sem preživela v Umagu na Hrvaškem. Sama destinacija ni bila tako posebna, je pa zato družba bila super. 10 dni sem brala, vlogala, jedla, se sončila, pila veliko piva, raziskovala, se smejala in se enostavno imela super.  


My partner in crime this vacation was my friend Tea, she truly made this summer a special one.
We also had two trips to the beautiful Kamenjak.


Dodaten razlog, da je bil to letni dopust tako super je moja zelo dobra prijateljica Tea. 
Dvakrat smo tudi obiskali prečudoviti Kamenjak.



 How did you spend the hot month of July?

Kako pa ste vi preživeli vroči julij?


2 comments